12 Mayıs 2011 Perşembe

miiiğğğ!

hişş! bu dövme varya! bu afrikadamı ne bi yerde işte bi inanc varmış yani inanş derken bi görüş gibi emiin değilim ve komik olan neyle ilgiliydi görüş onuda unutdum xD ama sonuçda hani o iki siyah çizgi varya hafif bi kalp gibi görünüyo işte asıl işaaretin temeli o ve benim bunu bi tövme gibi tasarlamam lazım! fikirrr! yardım edin azcık işime gelir xD

son zamanlarda ktüphaneler kitaplar hariç daha enteresan ilgilerimizi ve isteklerimizi gördüüümüz bi yer haline geldi ama (*öhüüüm*) çok güzel dimiii!?


evimin belli bi kızmı buna benzese hayır demem heee o.o

abi küçükken abimle deli gibi tekrar tekrar Troy u izlerdik benim favorim "ashil" di abimse "hector" u severdi komik olan geçen izlediimde filmi bildiiniz delice sinirlendim! hani filmdeki herkez HEEERRRRKEZ (ashil önde gelerek) o kadar SALAK ki o.o hani resmen troy u kurnaz bi karının bacaklarının arasında; götlerinin kalkıklığından, körlüklerinden, nankörlüklerinden ve at gözlüklerinden dolayı kaybetmişler ve başından beri Hector ne derse haklıymış hani bi adam o O.o biri dönüp dinlese Troy ciddden kurtulcakmış ama PEEEHHH.... ve bi kaç yaşlı osuruğun at gözlüğünden götü kalkmışlığından ve paris is afedersiniz ama am sevdaasından hem Hector feda edilmiş karısı çocuğunu geride bıkarkmak zorunda kalmış hemde koskoca Troy yıkılmış.... BOK. yukarda yazanda Ashil in Hectorla duellosundan önce söyledii laflar.. piçç....

hahahaa! çok hoşuma gitti! xD
"Barış için bombalamak, bakirelik için sikişmek gibidir."

NON-STOP NTAN CAT!!!
bu ne die sorcaksınız! hemen açıklama!! -> http://nyan.cat/
hehehehhehehehehehheheheeeee!!!


Naruto dan bi sayfa ama çok güzel değişmiiiğ


hayley williams!

wolverine ve gambit o.o ama resim çok kuuul geldi tutamadım bide mertay/idil hoşunuza gider gibin geldi!

nerden bulduğumu hatırlamıyorum ama çok beyenmişdim görünce..


 wanted dan! ama abi cidden böyle bişi tasarlayıp yapmak istiyorum hee kendime O.O çok tatlı olmazmııığ!?


ayşegül böyle bi işikli istiyo işte ahanda size! ^^^^^^^^^^^^^^

Sandman



bunu çizen kızı DA da buldum ama çok eylenceli ve karakteristik işleri var bi bakın hakkkkkkkkkaten sevceğinize emiinim. kızın adıda Abigail Larson.
http://mirrorcradle.deviantart.com/

ehe! bunu ben yamışdım xD


hani hepinize bişey  ifadeetmeyebilir ama benim çok hoşuma gitti. American God die bi kitabın FanArt ı http://noxcape.deviantart.com/art/Little-Cairo-174586188
bu resmin eylenceli tarafıda adam Shadow kitabın ana kadarkteri yanındaki köpek/çakal mısırda tanrılardan olan Jacquel, kolundaki tavuumtırak şey gene bi tanrı olan Ibis ve omzunda olanda mısırda kedilerde baya büyük bi olay ya onlarında öyle bi tanrısı vardı Bast die o işte xD ve kitapda bunarın hepsi insan formunda karakterler hatta xD öyle! sevdim iştee




cici resimler o.o

çizdiğim Sam&Grace in yakından haaali x3



MERTAAAYY! izle bunu!
ne bu? açılym; avenged sevenfold un bateristi geçen senenin sonuna doğru öldü ve adamlar LİSE den beri arakadaşlar ve bi gruble hepsi ve hani kardeşlerini kaybettiler resmen (ki bateristleri Jimmy "the Rev" Sullivan olur benim idollerimdendir) ve en son albümlerinde onun anısına yazdıkları şarkılardan birine klib çekiyolar oda bu. sözlerine dikkat ederseniz ÇOK güzel hani birini kaybetmenin zorluğuyla ona onu  özlediğinizi söylemenin en güzel yolu gibi O.o.... anlatabildimmi bilmiyorum ama neyse xD

bu kadaaarr!



mihiiiiğ!

1 yorum:

  1. ayşecüüü!her resme bakınca aklıma yazıcak başka bi şey geldi ama o kadar farklı içerikli o kadar çok ilginç ve güzel şeyler paylaşmışsın ki hem çorba oldu hem hangisini yazıcağımı unuttum hemde bakıp yazıyim desem hangisine yazdığım karışıcak kısacası beynim spagetti gibi oldu rica etsem bi daha ki yayınlicağın şeyleri 5 resimde bir falan yayınlasan yorum yapmak çok daha kolay olur.:)

    YanıtlaSil