3 Mayıs 2011 Salı

burası toronto'da ki ''ontario college of art and design'' üniversitesinin girişi doğru düzgün çekememiştim normalde görseniz acayüp güzell
Resim yazısı ekle
 burası ne bilmiyorum üniversitenin içinden görmiştik ama çok mantıklı ve güzel diil miii
 üniversitenin arkalarında duvarlarda hep bu tip çizimler filan varr
 burasıda niagara da ki planet hollywood niagara acayip güzel bi yer




bayılıyorumm bu tip şeylere sahne dekor okuduğum zaman böyle şeylerde yapıcammm


 bu da planet hollywood un tuvaletii çokk şekerrr erkeklerinkine de giricektim ama sonra dedim girmiyim ondada köpek balığı vardı galibaaa:D:D
 veeeee cn towerrr pelin ve mert ayyburaya keinn gidinn hatta ben sizi götürürümm:P
canadayı anlatimm dedimm sizee:D:D bi gün geldiğinizde her yeri gezdricem sizeehatta orda bile sergi açabilirizzzz:D

2 yorum:

  1. Simimuu!Harika yaa çok eyleniceksin orda varya böyle gördum resimleri nasıl sevindim adına:Dbide bide son resimdeki cn tower a gidince yerler cam ya düşüyomuş gibi resim çekil kuzenimde gitti öyle resim çekilmedi çok içimde kaldı yasp onu mutlakaa!pelin mertay sizdee!!:D

    YanıtlaSil
  2. sim hepsini senmi cektin ya O_o.. sen oraya mi gidiceksin simcik hepimizi birakip?: (

    YanıtlaSil