2 Mayıs 2011 Pazartesi

!!!!!!!!!!

















Artık kendi notebookumdan girebiliyorum uzun bi süredir giremiyodum.Bu zamana kadar heryerden herşeyle ilgili topladığım bütün resimler,yazılar,dosyalar...vs bütün herşeyim notebookumdaydı.
Sizle bol bol bi sürü şey paylaşabilicem artık rahatça.
Ve bu mükemmel kalem sanatıda onlardan biri..
Yorum bile yapamıyorum......................................yapamıyorum.............hala yapamıyorum..............yok olmuyo yapamıyorum............................................. <3

6 yorum:

  1. oha abi O.O oha hani wow.. hani hakkaten yoruym yapılamıyo xD hani "kalem sanatcısı" diyince bizde kalem sanatcısı (adayı xP) yız ama bu hani HAKKKKKKKATEN "kalem" sanatcısı o.o WOW çok iyi yaaa....

    YanıtlaSil
  2. dimi!!!! bu gerçekten 'kalem' yani :D
    abi ben ilk gördüğümde bikaç gün etkisindeydim :D
    hala bile her bakışımda kısa devre yapıyorum

    YanıtlaSil
  3. ya GODVERDOMME DIT KAN NIIEEET!!! O NASIL OLUR YA!!!! MÜMKÜN DEĞİL!!! peygamber sabırı felan gerek buna O_O

    YanıtlaSil
  4. ohaaaa lann hakkaten nasıı yapıyoooo

    YanıtlaSil
  5. hadi beeee oha çok iyiymiş ya bunlar adamdakı sabır... zatennn
    ay ama kesin kör olmuştur

    YanıtlaSil
  6. oha lan!ben ilk 4 resim boyunca kalem olduklarını anlamadım bile yuh!ben bi kalem ucu açarken yeter be diyorum adam napmışş.Cidden yorum yapılamaz buna bu mithiş bi şey ..

    YanıtlaSil