30 Nisan 2011 Cumartesi

time is like pee. thats it.

mipler ve mipsular! yorgunlukdan gebermece içersinde post yapamadım ama yapmak istediim şeyler doluca: o yüzden bi kısmını hemence atıp sora kitap okuyarak sızcam iiiişalllllah!

1. Ben Folds cici bi adam! şua ana kadar 3 şarkısını dinledim ve 3 ünüde sevdim devamınında öyle gitmesini kocamanca ummakdayım. çok eylenceli ve değişik bi atam hani adamı "kara mizah" diye tanımlamak çok ÇOK aşırı kaçabilir ama "günlük kara mizah" dersem uyar bence evet.

 

2. Şimci ben daha önce bahsetim ama belki bazılarınıza denk gelmeiştir ve artı daha önce bi videoyu daha paylaşmışdım ama gene belki denk gelmemişdr o yüzden gene hemencik açıklym: Shiver die bi kitap var simge saolsun bana okuttu ve ben ÇOK sevdim bunları ve bununla birlikde yazarınada bayıldım çünkü yanlızca yazmıyo aynı zamanda çiziyo, besteliyo ve çalıyo O.O ideal kişilik.. veşahane bi hatun işte, sonuçda daha önceki kitaplarınada trailer lar yapmışdı buda en son çıkcak olan kitabı FOREVER ın trailer'ı: çalan şarkının besteside, çizimlerde, çekimde hatunun kendisine ağyit. (hatunun adı Maggie Stiefvater)
 

3. Bu gün (cumartesi) okuldan annem beni ve simgeyi aldı ve sinemaya gitmek esti gittik. gitdiiimiz filmin adı Never Let Me Go. film aslında bikitapdan alınma ve kitabı BAYAAdır okumak istiyodum hatta aldım ama bi türlü başlayamamışdım şimdi kesinlikle okumaya karar verdim çünkü hani benlik bi depresif güzelliği var O.o hani emo va depresifce değil tabiki ama... ne biliyim! anlatamıyorum işte ben cidden ÇOK beyendim. filme KESİMLİKLE gidin diyemem çünkü filmden herkezin alıcaı farklı bi şey kimisi ağlayarak çıkar 1 hafta depresyondan çıkamaz kimisiyse bayılır ve ilham dolu çıkarmi bana öyle oldu O.o o yüzden bu filmi izlemenizden sorumlu olamam O.o fazla büyük bi kumar O.o kitabıda okuyun diyemem ama henüz okumadım ve bilemiyorum nasıl.. ama şunu diyebilirim: ben cidden ilham almış çıkdım O.O ve kitabı okumayı istiyorum cidden. filmin dvd li çıktığında ya ordan yada indirerek bilmiyorum ama bi şekilde filmden bazı sahneleri resim gibi almak istiyorum ve sizlede paylaşmak istiyorum umarım bunuda yapabilirim.
kitap hakkında bilgi olsun xD
 
4.
LÖSEV için olan resminen son haaali! fikir diyin!

kocaman öpering! 


yorumlarınızı ve postlarınızı 4 gözle beklemeking!
 evek aynen biyle.

-ayşecğ out!

5 yorum:

  1. never let me go'yu bekliyordum cok sevindim bu yoruma it's gonna be kick assss!

    Losev resmi inanilmaz gorunuyor.. cocuklar nasil mutlu olacaklar! Ellerinize saglik!

    karar verdim ben yarin su tuali bitiricem oglene kadar ve shiver'a baslicam artik ve su stopmotion'i artik internet tutoriallardan ogrenerek yapicam hakandan hayir yok.. yazdigimiz seylere bizlerde yapalim sotp motion!

    ben folds'un bu sarkisini bilmiyorudm sugoi! paylasim harika!! Cok guzel hersey! Cok sagol!

    Vampire diaries ayni zamanda cok fena.. ve muzikler cok guzel.. bu aralar cok muziklere ihtiyacim var!!

    ve janem, su opucuklerden fazla fazla var sende, it's startin to get creepy!

    xxxx

    YanıtlaSil
  2. never let me go ya gitdiinde banada haber ver bende gliyim o zaman gene izlemek istiyorum bi çünkü O.o..

    seninde artık katkın olduğuna göre hakkaten bayılıcaklarına emiinim xD

    DİMİİİ! yaparız vallahi şahanede olur! ama ben en çok şu SHİVER a başlama kısmını sevdim xD xP

    o öpücüklerden bende daha neleeeğğğğğr var bi bilsen creepy liiin dibine vurdu ayşecü dersin x3 n_n

    YanıtlaSil
  3. Shiver ı bigün bende okumak istiyorum :D ama sende çok iyi biliyosun ki ancak BİR GÜN okuyabilirim onu :D:D napıyim sırada çok kitap var xd ve gerçektende harika bi kadınmış...
    o ilk izlettiğin trailerda hala aklımda çok güzeldi ya..

    filmi çoook merak ettim varyaa!!! çok iyiye benziyo.

    lösev yorumumu okulda yeterince duydunuz zaten çok iyiii:))

    ve bizi öpmek için keşke yine sam veya dean olsaydı!! şuan iştahım kapandı o dudak neee xD

    YanıtlaSil
  4. hahahaha :D:D öyle böyle değil.. bende kitapçılara girmiyorum çünkü okunmayı bekleyen bir milyon şey var! Başlamam lazım!!! şu lanet okul bi bitsin valla ne işler üreticem

    YanıtlaSil
  5. olum filmi çok merak ettim bende ya,lösev zaten bişi DEMİYOM herşey ortada nays cab gays :P

    YanıtlaSil